GER DIG VINGAR

Gårkvällen med mina goingar till vänner blev bättre än bra. Spel och lekar fixade stämningen och ännu roligare blev det när helt plötsligt en redbull-bil tog genvägen över gräsmattan till oss och bara sådär, tyckte vi var störtsköna och bokstavligen kastade ut redbull till oss. Och egentligen är det inte ens speciellt gott, utan mer en rolig grej som lyckades ta upp vår kväll ett snäpp högre.
Ja, hur som sitter jag här efter att ha tagit mig själv en lång sovmorgon och fint väder är det ute ungefär som vanligt. Men eftersom att jag drar med mig min vapendragare aka. Bea för tredje året i rad till Malmoe redan imorgon måste jag spendera min dag inomhus med resväskan för att på något rimligt sätt få ner allt det där jag behöver.
Lägesrapport L A T E R O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0