LÄGESRAPPORT 00.25

Godkväll är väl antagligen det enda rätta att säga såhär på dygnet. Hur som så sitter jag här hungrig, precis hemkommen från en kväll som jag till störst del spenderade med min käre vän Bea. Vi har hunnit med att både blivit uppraggade av en 32-årig vattenskoteråkande stockholmare som vi så fint fick säga ifrån till flera gånger och själva fått med en tredje kotte ut till korpa för ett kvällsbad. Just nu sitter jag och försöker klura ut om det är något jag glömt packa ner, och troligtvis har jag det, med tanke på mitt minne. Men med alla de kläder jag faktiskt lyckats trycka ner, så kanske jag lyckas klara mig. Imorgon klockan 09.00 far vi åter igen till Malmoe-stad och hörs vi inte innan, så hörs vi på söndag! S I M M A . L U G N T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0