OH DARLING







Efter en konstig morgon och en pannkaksbrunch som faktiskt höll till i mitt crib så har jag däckat totalt i sängen, jag undrar vad det egentligen är som snor all min energi? Inte okej. Under vår mysiga träff imorse berättade en av mina fina vänner en nyhet som fick tårarna att formas i mina ögon, men jag är glad för din skull

Hur som, så fick jag ett trevligt samtal av min ridlärare cirkus klockan 10 imorse, och inte sov jag då, hm.. Saken var den att hon ville att jag skulle rida igång min gamle ponny Timsan efter 5 veckors sommarvila, och självklart ställer jag upp på det, då barnen slutat hyra honom då dom är för rädda för honom ( inte busig alls, nejdå), så stallet är stället jag kommer spendera min tid i nästa vecka! Hmm det var nog allt för stunden, för nu vankas det långpromenad med mamma! LATERO


Kommentarer
Postat av: Ronja

tack kläry <3

2010-07-30 @ 18:53:15
Postat av: Klaraa

<3<3<3

2010-07-30 @ 19:05:50
URL: http://klaralinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0