PARTY IN MY BRAIN

Bilderna ovan, är precis vad jag lovade, från igårkväll. Efter att Bea och jag tidigare ikväll bestämde oss lite spontant för att gå på bio och efter annat smått och gott sitter jag här i min säng tröttare än aldrig förr. Gissar på att helgen har tagit ut sin rätt? Men vad skulle inte sitta bättre då, en ett par dagar seglandes i skärgården för att vila upp sig? Jag tror inte att det är mycket som slår det, och därför tar jag mig ut imorgonbitti och tittar hemåt igen på onsdag kväll om jag tror rätt. Så tills vidare, ÖVER OCH UT

Kommentarer
Postat av: Olivia w

Måste ju säga att din frilla på bilderna är riktigt grym bruden :D!

2010-07-19 @ 19:51:55
Postat av: Anonym

Uppdatera! :D

2010-07-21 @ 00:01:08
Postat av: klaraa

svar olivia w. tack så mycket olivia, kan lova att det är bland det lättaste att sätta upp! ;*

2010-07-21 @ 19:29:00
URL: http://klaralinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0