THE SUN GOES DOWN

Efter en dag som började ute hos Bea, som sedan fortsatte stimmigt i hamnen med varsinn pizza, som följdes av en vinglig cykeltripp till Gabbi för att plocka upp Beas cykel, som sedan fortsatte mot Calle där John och Emil väntade, följdes upp av en galen bilfärd till Godishuset för att handla upp våra pengar på godis, som vi sedan konsumerade i en solig hamn i Verkebäck, för att sedan åter igen åka hemåt till Viken där vi sedan mötte upp Josefine och ett gäng trevliga pojkar för kubb, frisbee och sällskapspel i stadsparken, kan jag konstatera att jag är trött. Dagen har, trots Beas och mina bekymmer vi hade, varit helt sjukt bra! Spontaniteten flödar och dagarna blir bara bättre och bättre. Vad som väntar på mig imorgon är förhoppningsvis en visit på korpa och tja, det som händer därefter är det ingen som vet om än. S O V G O T T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0