THERE'S NO GETTING OVER

Efter en kväll med intriger och sjukhusbesök slutade det hela ändå rätt så bra igår. Hitills idag har jag varit med mor min på lillön för lite lapande av sol och vi hann även med ett besök på stan. Rätt så snart sitter jag på min cykel till Bea, eller vänta..min cykel blev rätt så snodd igår, så nu ska jag vandra överallt och även till Bea. Där väntar lite bbq och även lite småroliga aktiviteter för våra föräldrar, och senare väntar ännu en trevlig kväll med goa människor men denna kväll hos Wickan. Här ska det dansas!
LATER BOYS AND GIRLS

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände igentligen med dig, det var aldrig nån som förklarade det!? );

2010-08-20 @ 11:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0