VI LÅSER IN OSS I RUTOR





Tjenare mannar! En lugn morgon har precis passerat förbi och jag och min mor har varit nere en sväng på stan för att hitta presenter till min pappa då han fyller hela 44 år på tisdag! Mina planer härnäst är att packa ihop väskan för en kväll/natt/morgon i Gladhammar tillsammans med fyra barndomsvänner - laga mat, äta godis i mängder och bara ta igen det som vi missat. Att vi från början skulle göra det här för tre år sedan och gör det först nu känns lite halvtaskigt, men som den gamla klyschan säger; bättre sent än aldrig!

Men från en sak till en annan.. örhängena jag har på mig ovan är ett av mina senaste fynd. Ett riktigt kap för endast 59 riksdaler inne på bikbok. Hur som, TALK TO YOU TOMORROW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0