P O P C O R N

Hola guapas! Sitter med en stor skål halvbrända popcorn, har precis kikat på troligen det mest sorgliga avsnittet av greys som någonsin visats och lyssnar nu på lite halvsorgliga U2-låtar, bland annat denna och den här! Tjaaa, jag känner mig lite halvsorglig, men när jag tänker efter så är det inte mycket att va sorlig över; jag nästan helt klar med sista arbetet för terminen, jag är nästan frisk och om 8 dagar har jag sommarlov! Lite på köpet tänker jag även tipsa om en helbra blogg som skrivs av en sjukt snygg tjej som heter Angelica, så vill ni kika in på hennes blogg så klicka här! Hur som haver, min plan för kvällen som är kvar är att finslipa lite mer på mitt arbete och sen köra ett nattmaraton med min man Seth Cohen och OC. Sounds like a plan to me,
G O O D N I G H T

Kommentarer
Postat av: mm

vem vare som visade dig angelicas blogg då? :D:D vavava

2010-06-10 @ 01:13:41
URL: http://tillen.blogg.se/
Postat av: Ronja

Seth är my man kläry :(

2010-06-10 @ 01:42:04
URL: http://dallner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0