G U E S S . W H O S E . B A C K ?

pics. helgen i växjö, och ja, vi hade så himla kul.

Gles uppdatering? Check! Men orsaker till detta finns det, då jag har levt livet tillsammans med mina flickor i Växjö, samtidigt som det har hänt saker som har haft högre prio och som vi inte behöver gå närmre inpå!
Hur som, för att göra historian om helgen i Växjö kort, så började vår tripp med en himlans lång bussresa igenom alla möjliga okända små hålor, vi kom fram sådär lagom sega vid 6 och jag blev springpojke mellan Idas lägenhet och köket med en gång medan dom andra fixade maten. Senare dök tre små flickor till upp och vi började speckulera om hur vi alla skulle sova (?) Jag kände mig direkt manad att ta över Idas 2-sits-soffa, där jag låg med benen i högläge hela natten. Jag menar hur fint är inte det? Haha. Lördagen var tänkt som shoppingdag och så blev det, några klädesplagg rikare och helnöjd. Kvällen levererade ett oförväntat partey, där vi bland annat fastnade i en hiss, åt alldeles för många cupcakes, skrattde åt alldeles för onödiga saker, hängde på konstgräs och gjorde ett omklädningsrum till vårt hem. På vägen hem hade vi race i högklackat endast för att inte missa bussen, Josse och jag hittade en cykel som vi så fint tog och använde oss för att ta oss framåt, tills Josse stukade foten då jag tog henne på ryggen och sprang till Mcdonals där våra fina vänner väntade med en taxi där Bea sedan klämmer hela Wickans hand i bildörren. På söndagen körde vi en repris från shoppingdagen men den här gången med våra hus till resväskor, vi hann med en avskedsmiddag med "goda" pizzor och bunkrade upp med godis för en halv förmögenhet, och tog sedan bussen åter hem till Westerwik. Jag hoppas Växjö fick ett bra först intryck av oss? Nej nu är det nog dags att sova, S L E E P . W E L L





Kommentarer
Postat av: Ronja

klara-sötpaj!

2010-03-12 @ 16:33:41
Postat av: kla

svar ronja. du är en pudding min kära vän!

2010-03-12 @ 21:56:51
URL: http://klaralinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0