L I K E . A . B O M B

Hello monkeys, allt bra? Sitter här med nymålade naglar i färgen vintage mint, pluggar lite och funderar snart på att lägga mig och läsa Elsas mode, som jag hört verkar bra. Som sagt så rullade skolan igång åter igen idag; alltid lika kul att träffa alla classmates, dock mindre kul att plugga. Men sånt är livet, och när livet inte är en fest får man fixa till det själv. När skolan spelade på refrängen åkte jag och Julia hem till henne för en eftermiddag med lite föda och snack. Senare dök också Josse upp och vi tog oss til TR för spinning, och precis som alltid annars gillar jag den där känslan efter träningen, härligt är ordet. För att bara lite snabbt inflicka så vill jag säga att mina vänner är de bästa av vänner, awsome. Med det här sagt, säger jag G O O D N I G H T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0