S T A R S T R U K K

Hola babes! Motivationen till att skriva står på sin ända, men here we go! Igår spenderades i stort sett hela dagen på People/Stadt, fylld med hårfix, genrep för kvällens modevisning och för ovanligheternas skull; allmänt stimm. Visningen blev precis som den skulle och jag tackar för ett sånt fedt sällskap! Senare på kvällen styrde jag mot Julia där det vankades käk och mysiga brudar. En dag som helt klart var 5 av 5! Vad jag har gjort för världen idag, är det nog egentligen ingen som vet. Men en tripp till stallet, där nya äventyr utforskades och ett biobesök hann jag i alla fall med tillsammans med Beatricen. Precis vad som behövdes!
T I M E . T O . S L E E P
pics. gårdagen @ People/Stadt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0