T H A T ' S . W H Y . Y O U . A R E . M Y . F A V O R I T E

åh vad den ska bli min, på något sätt
Min dag började kort och gott med att komma försent, vilket på senaste tiden har blivit min grej? Kanske inte den bästa om jag själv får säga det. Men jag tog mig igenom om ett halvsvårt matteprov som ändå kändes helt okej och lyckades i samma veva förstöra min mobil. Efter skolan träffade jag JCflickan och pratade igenom en hel del och nu sitter jag och funderar på om jag ska kolla på film eller om jag ska sova? Lite, lite klurigt. Hur som så börjar en sjukt efterlängtad helg imorgon, och morgonkvällen kommer rocka!
C I A O

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: hihi, ja den är ju de! :) de sägs att du hade en likadan förra året, stämmer det? kram

2010-03-19 @ 09:20:34
URL: http://fimas.blogg.se/
Postat av: kajsa

den där gobiten skulle ju inte sitta fel, och är säker på att den kommer klä en skönhet som dig!

2010-03-20 @ 17:51:39
URL: http://fraknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0