I . W I L L . B L O W . Y O U R . M I N D

dessa finisar lär bli ett givet inköp till sommaren
Söndag åter igen och som sagt är inte söndagar riktigt min dag, men för att göra det bästa av dagen tog jag cykeln och mötte upp Beafisen för att kolla på j18.s sista hockeymatch för säsongen som dom självklart vann. Efteråt tog vi oss en sån välförtjänt pizza och tog senare skilda vägar. Men bortsett från att det söndag och allt vad det innebär så mår mina tänder inte alltför bra, ni som har haft tandställning vet hur det känns, och förtillfället vill jag heller ta bort mina tänder än ha dom kvar. Hm.. hoppas den känslan försvinner snart. Hur som, ni som har tid över lyssna på den här låten och ni lär bli på så mycket bättre humör! Ja, det var allt för mig,
G O D N A T T . S O L D I E R S

Kommentarer
Postat av: Fanny

oh, dom var grymt fina! själv letar jag oxå som en galning efter rosa, hihi (A)

2010-03-22 @ 16:45:48
URL: http://fimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0