D A I L Y . P R O B L E M S

pic. moí,  söndagens foto äventyr, fotat och redigerat by MOA
Hej sötisar! Känner att det lär bli rätt glest med inlägg här framöver, har nog aldrig haft så mycket att göra samtidigt som nu. Det är arbeten och prov hit och dit, träningar, folk att träffa och bara hinna med sig själv. Det är rätt svårt, så allt detta har första prio minsann! Men annars är mitt humör på topp, nästan hela tiden, och jag har idag tagit mig igenom det allra sista av alla engelska nationella prov, provat ut kläder inför en kommande modevisning, hunnit hoppträna och till sist pluggat tillsammans med Mathilda.
Men hur jobbigt allt än är, så rullar det och på lördag ska jag ner till de skånska trakterna och spendera några dagar i (o)ro hos mina kusiner! Känner på mig att det behövs! Hur som, dags att sluta jiddra, ta tag i tyskan och sova! S T A Y . C O O L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0