D Å . V I . D A N S A R

pics. 1 Fanny och jag, 2. Nora, 3. John, Johnnyboy, Junior 4. Sara, 5. Martina, Sofia, Ellen, Fanny
Galet coola frisyrer, snygga kläder och grymma människor!

Efter en dag med modevisning hit och dit och en resa neråt de skånska trakterna är jag äntligen framme vid min slut destination: Södra Sandby, ja, en bit utanför Lund, och jag kan inte sova. Resan ner hit bestod av lite för mycket sömn vilket resulterade i sisådär lite för mycket överskottsenergi, så jag bänkade mig snabbt här framför mina kära dator och planerar av dra ett avsnitt Vampire Diares eller tjaa kanske O.C? Imorgon väntar min kusins konfirmation och massor med god mat ( ja, min kärlek här i livet är mat ) och kanske hinner vi med en sväng inåt Lund. Sådant som helt enkelt märks!
S L E E P . W E L L . F E L L A S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0