E T T . V A R V . R U N T . J O R D E N . & . 100 . G Å N G E R . T I L L

klaraa säger:
haha, men det är jag också? hela jag är ironi
Precis hemkommen från skolan, precis stoppat mat i magen och sitter nu och lyssnar på en riktigt dålig låt som jag konstigt nog blir pepp av? Tjaa, vill ni lyssna klicka HÄR. Funderar även på hur jag ska lägga upp min dag för att både hinna packa till helgens tripp, gå på dansföreställning, klippa/färga håret, ha genrep inför morgondagens modevisning och sedan hinna ut till min fina vän Bea! Det går inte riktigt ihop sig i mitt huvud och antagligen inte era heller?  Men än så länge är ju klockan bara två, hehe. Ja men det var väl allt, hörs L A T E R O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0