F I N G E R N Y T T

Yes, eftersom att jag oftast (eller på senaste tiden) har tagit sönder de flesta ringar jag haft i min ägo tänkte jag det var bäst att inkassera lite nytt, därav dessa. Båda är från HM och den vita/svarta kostade endast 20 riksdaler! Inte mycket för världen med andra ord. Jag kom att tänka på förut att det faktiskt inte va så längesen jag (äntligen) fick flytta in i mitt nyrenoverade crib aka mitt rum, så funderar på att slänga in några bilder framöver för er att skåda. Imorgon är sista dagen i skolan, med ynka tre lektioner, innan en välförtjänt långhelg som lär spenderas på bästa sätt och förhoppningsvis blir det en mysig (?) grillkväll med klassen imorgonkväll om nu vädret inte bestämmer sig för regn, men det återstår att se! Hur som, klockan är minsann 20.59 och desperata husfruar väntar gott på mig! S O L O N G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0