GO AHEAD AND GET SOME

sjal & tröja & lårhögastrumpor H&M, kavaj GINA, jacka ÅHLÈNS, skor NELLY

Fixade ihop en jäkligt fin förmiddag/eftermiddag tillsammans med två vänner, och att vi träffas alltför sällan tillsammans är synd. Hur som helst, med lite (eller mycket) mat i magen mår jag  illa och funderar starkt på att inte äta mer idag. Jag är även numera 404 kr fattigare, men en foundation rikare. Hoppas nu att den är lika bra som hur mycket den är värd! Och som ni kanske har märkt eller inte märkt, så har Felicia (tack åter igen) hjälpt mig att ändra lite granna här på blogga! Jag är nöjd. Anyway, att äta eller inte äta, så måste jag hur eller hur hjälpa till med maten! LATERO

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Så lite så Klara, som sagt så är det bara roligt att kunna hjälpa till!



Nej men tack så mycket, kolla bara på bilderna så ser du något snyggare! åh vad roligt :) hoppas att vi får ihop någon dag nästa vecka då!

2010-11-04 @ 18:25:27
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Natha

Snyggt Klary! ;) <3

2010-11-05 @ 15:01:21
URL: http://nathaliepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0