HELT RANDOM

Fatzo kväll i stallet med tjugoelva pizzor, 2 kilo godis och läsk i överflöd, underhållande kameror, femtioelva jobbiga barn, spökrunda i skogen då jag var, som sagt, räddare än barnen själva, nattlekar i ridhuset som aldrig tog slut, bluffpoker och till sist den kallaste och oskönaste natten på länge på golvet. Nice! Men en jäkligt efterlängtad dusch senare och jag känner mig normal igen. Om 3 timmar väntar stallet igen och vad som väntar under dessa tre timmar återstår att se! SOLONG

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hehe skulle kunna äta upp dig för den där otroligt vackra bilden fast nae det är du för bra för så jag låter nog bli ;)

2010-11-04 @ 18:14:04
URL: http://erikssonellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0