MOST WANTED WEEK 46

from the left. kappa surface to air, jeans acne, tröja topshop, pälsclutch acne, klocka calvin klein & skor giuseppe zanotti

Jag ligger för tillfället på off-mode, ledsen för det. Har slitit (eller..?) i stallet hela dagen och hann även med sånt där onödigt som att ramla av pållen och skaffa mig en nacksträckning. Dagens cred går till mig!
Kläderna ovan skulla jag gärna stå och hålla i nu, veckans lite extra sådär. Skorna är ganska omtalade i bloggvärlden, men denna gång i black glitter som jag tycker är snäppet snyggare och resten av kläderna, behöver jag ens förklara? Helst skulle jag ha dom på mig till och med, allt tillsammans, med en gång! Hur som helst, en promenad väntar med Ida och sen en mysig lördagkväll! SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0