NÄR HJÄRTAT STYR

Hej, eller godkväll kanske. Inaktiv dag,då skolan innehöll för många lektioner och att jag påvägen hem från skolan helt plötsligt fick näsblod (?) och fick möta sängen ett tag innan jag tog taxin, eller med andra ord min kära mamma, ut till stallet för en timmes hoppträning och därefter mat&dusch. Ungefär så min dag sett ut! Och först nu har jag intagit platsen i soffan, chillerar tillsammans med bullar och kakor framför cougar town, fint som snus! Men även pluggets ska intas, glömmer helst bort det meeeeen nej.
Imorgon har jag bestämt att skippa de två första lektionerna för ett besök på sjukhuset, och hoppas att allting löser sig och inte är något att oroa sig för och så är det även premiär för Harry Potter och dödsrelikerna, och som jag längtat, som den nörd jag är. Min första kärlek runt omkring 8-årsåldern var helt klart Harry Potter! Hur som helst, klar med ordbajset! Nu återgår jag till tv.n och mina bullar! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0