SÅNT DÄR ORDBAJS

Goddag allesammans! Sitter och filurar här framför datorn samtidigt som jag stoppar i mig lite av en grapefrukt. Gott! Här i viken har det regnat mest hela dagen, och visst, många tycker det är mysigt, krypa ner under täcket, en film och möjligtvis thé, och det brukar jag med göra, men just idag känns det bara deprimerande. Fick turligt nog skjuts dom 700 meterna jag har till skolan imorse, men trippade iväg under ett paraply hemåt för en stund sedan, och blöt hund var nog de rätta orden för mig när jag klev innanför dörren! Där gick hela dagens klädval åt skogen!
Men hur som helst, det är vid såna här tillfällen man ska ta reda på det man allra mest längtar till och bara drömma sig bort för några sekunder. Som exempel, Stockholm om två veckor, jullov och allt som hör till, och speciellt min födelsedag och så Malaysia och Thailand. Fint som snus! Nåväl, jag har en häst som väntar på mig nu för lite dressyrträning! CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0