SLEEPY SUNDAY

Gårkvällen hos Jw-darling blev hur nice som helst och eftersom en hel del av oss inte hade skjuts hem från ingenstans så intog 11 kottar täcken och madrasser som tydligen fanns i mängder. Jag tror jag som vanligt tog den sämsta och låg mer på golvet. Hur som helst, med tanke på att Max låg i samma rum som jag och några andra goa, tog det oss cirkus 4-5 timmar innan vi tillslut hade skrattat klart och somnade fint runt sisådär halv 7. Så direkt när jag nu kom hem imorse intog jag sängen och vaknade ungefär nu, vilket bidrar till mer eller mindre panik för min del. Men nu har jag satt igång med plugget och snart väntar cikus två timmars jobb! LATERO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0