SPONTANT BFF-HÄNG

Min planerade sovmorgon började inte som den skulle då min far tvingade mig att öppna för sotaren imorse, men med tanke på att allt för något gott med sig, gjorde det även det nu, då Bea smsade mig och mer eller mindre tvingade ner mig på stan. Och detta bidrog till att jag fick reda på att jag hade mer pengar på kontot än vad jag anat, vilket i sin tur bidrog till lite spontanköp jag tänker visa er imorgon! För nu ska jag nämligen packa iordning väskan för en helkväll/helnatt tillsammans med twistade brudar i stallet där det vankas spöknatt för alla de små. Pizza, skräckfilm, spökrunda mitt i skogen (och ja, jag kommer skrämma upp barnen mer än vad jag kommer skrämma dom) och så till sist att få känna sig liten igen genom att springa runt i ridhuset mitt i natten. SKÖJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0