"THANK GOD IT'S FRIDAY"

Har precis lyckats kirra ett spotify premium, så jäkla nice! Musik i öronen vart jag än är, kan nog inte bli bättre. Är inne på min två-timmars-håla och börjar snart min allra sist lektion för veckan på TR. Skönt med fredag åter igen, har eller hade planer för kvällen men vet inte riktigt hur läget ligget till längre! Hur det än blir tror jag att det kommer bli en skön helg och imorgon ska jag tjäna svarta pengar, låter bra i min öron, haha! Återkommer senare babes, PUSS

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad tycker du om min sminkning för idag? =)

2010-11-19 @ 12:55:32
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan, har precis börjat rita manga och det hade varit skoj att få lite respons/kommentarer om vad du tycker om bilderna!

Får jag bra respons/kommentarer tänkte jag rita om dem som vill till mangafigurer! :D

Så tyck till !



Kom ihåg att idag är sista anmälningsdagen till Veckans Bild om du vill delta där!

2010-11-19 @ 13:27:21
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0