GODMIDDAG

Hur mås det såhär efter helgen? Själv mår jag jäkligt bra och har haft en kickass helg, och den toppades även igår då jag fick träffa ett gäng efterlängtade vänner! Imorse vaknade jag upp hos Rasmus och har sedan dess pluggat och tog precis nyss en powernap, och snart väntar TR och ett pass body pump! Därefter är tanken att jag ska städa på mammas jobb, får helt enkelt se hur detta går. Nåväl har ni inget bättre för er och kanske råkar gilla the killers, tycker jag ni borde lyssna på det här! PUSSISAR

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag har kommit fram till att du och din mamma är väldigt lika Astrid lindgren, speciellt din mamma :P Fast när Astrid var typ 20-30 år :)

2010-10-18 @ 11:30:51
Postat av: klaraa

svar ulrika. haha tycker du ? hm, måste kolla och jämföra själv :)

2010-10-18 @ 17:43:57
URL: http://klaralinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0