ONLY THE YOUNG CAN BREAKAWAY

Eftersom att jag inte är speciellt fotopepp just nu dyker det inte upp mycket värt att kolla på här på blögga! Men bara för att nämna så var gårkvällen rätt så grym, och det tackar vi C.C för! Hade kul från början till slut, och efter en kylig cykeltur hemåt efter bussresan fick jag tag på göttiga nachochips hemma innan jag slockande gott i sängen brevid Rasmusen! Nåväl, vaknade upp mitt i ett bullbak förut och fick sedan besök av två puddingar som jag bjöd på bullar,  har även precis varit duktig och städat rummet mitt som har varit lite halväckligt lite för länge nu, och snart ska jag träffa några otroligt fina tjejer och äta maaaaat! HA EN FIN LÖRDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0