RUSTING IN A LONELY HARBOR

Godkväll fellas! Hur mår ni så här på kvällskvisten? Själv mår jag bra såhär på kvällskvisten. Men annat var det imorse, vilket är resultatet av mina och min käre vän Bey's ändrade planer för lördagkvällen, så istället för den där lugna kvällen vi hade i åtanke tog cyklarna efter trerättersmiddagen och hamnade hos John tillsammans med Philip. Ett gäng sköningar anslöt sig senare och sen var kvällen igång. Och kul var det! No doubt. Men som man säger, man mår som man förtjänar.  Och extra kul var det att gå upp klockan 8 imorse för att ladda upp för en dag med träningstävling! Så med några timmar spenderade i stallet i bagaget, har jag pluggat, tagit en välförtjänt powernap och snart landar jag förmodligen perfekt i sängen, för lite så kallad skönhetssömn! NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0