SLEEPYHEAD

Godkväll goingar! Kom för en stund sedan hem från en heldag i både skolan och på People, där jag åter igen har färgat håret wött, och haft en visning för olika frisörer här i stan. Även denna gång var jag klädd i Acne från topp till tå, och ett av plaggen är något mitt hjärta dunkar extra hårt för. Men om jag köper det återstår att se!
Hur som helst så är det något personligt som tar min energi ifrån mig förtillfället, och det är jobbigt när allt inte är som förut. Nåväl, en välförjänt dusch står på tur och sedan väntar sängen på mig! PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Fanny

oh har vi en ny modell i stan? :) vrål grymt att få fotas osv som du får, är inte lite avis alltså, haha.

2010-10-20 @ 09:33:45
URL: http://fimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0