LOOK UP TO THE SKIES ABOVE

Slutade skolan sisådär perfekt med en kemilabb, och jag tänkte liksom efteråt " fy vad skönt och inte behöva plugga" , men så vände det och jag kom på att jag faktiskt har mitt första matteC-prov imorgon, kan ju behövas plugga till det, eller..? Så dagen, eller rättare sagt eftermiddagen/kvällen lär spenderas med näsan i matteboken. Men ett break har jag redan fixat till då mitt US-möte kallar redan nu vid sex, så jag ser fram emot stimm och fika, mmmmm.
Nåväl, bortser man från plugg och andra onödiga saker så skulle jag kunna berätta att jag har spatserat runt i regnet i kläderna ovan dagen till ära - kavaj GINA TRICOT, tshirt H&M, höga leggings ZARA. NU: POWERNAP!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får du till en sådan bild (photoshop, hur?) ??? Riktigt snyggt måste jag erkänna!!! (=

2010-10-16 @ 10:48:39
Postat av: Klara

svar anonym: jag använder mig bara av picasa som förmodligen kan va det enklaste programmet, och gör sedan ett collage med en vanlig bild och till exempel, som jag själv använde, en stjärnbild och så väljer jag att lägga bilderna över varandra :) inte svårt alls!

2010-10-16 @ 14:08:06
URL: http://klaralinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0