WHITE LIGHT MOMENT

Efter att ändrat planerna inför kvällen, då jag inte känner mig så high och inte tänker bli sjuk första dagen på lovet, väntar nog en rätt så chill kväll. Sista lektionen för veckan hängde jag som vanligt på TR och körde ett tvåtimmarspass, stolt! Och nu känner jag att jag förtjänar ett soffpotatishäng in my house hela kvällen lång. Och sällskap får jag dessutom, helt galet bra! Annars då? Jo lovet har precis börjat, imorgon åker min fina böna till New York, och om jag är avis? Knappast. Vem vill inte stanna i gråa Västervik? Hur som helst ska jag försöka klämma in en promenad med bönis i mitt alltför (o)tighta schema för kvällen. Men nu efter att ha avverkat ett avsnitt vampire diaries tänker jag sätta på ett till, och under tiden kan ni spana in den alltför snygga grabben ovan. LATERO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0