BEHIND THE SCENE

Hej gullungar! Efter 5 timmar nere på People är plåtningen klar och jag är åter igen hemma. Det har varit grymt roligt tillsammans med Martina, the whole People-crew och foto-Johnny och vi har nog fått till ett X antal coola bilder som är till för salongens fönster. Men när dessa dyker upp återkommer jag med, och med lite tur kan jag nog ta och visa något här. Hur som så har jag plåtats med leggingensen och skorna ovan, båda Acne, och funderade starkt på att "glömma" mina kläder där och råka gå hem med dessa. Det finns nog inget som står högre upp på önskelistan än dessa två godbitar inom modevärlden.
Men från det ena till det andra och tillbaka igen så åker jag även med People-Marie till Norrköping imorgon för lite smått och gott, så även då blir tiden knaper för datoren min. Men nu ska jag back to my man och mysa till det, men mest troligt är det att jag somnar så fort jag landat innanför dörren. HADE GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0