CHILLY DAY





Ännu en ny vecka har börjat och mitt i allting hinner jag faktiskt glömma bort hur fort tiden går! Jag menar snart är det höstlov, sen jul, min födelsedag, nyår och innan jag ens hinner säga något sitter jag antagligen på planet bort från Sverige. Och egentligen har jag absolut inget emot det! Men även att skolan kanske inte den roligaste platsen att spendera dagarna tycker jag faktiskt att tiden skulle kunna slow it down, men bara lite.

Anyway så har jag redan hunnit med två träningspass för dagen så nu tänkte jag ta en välförtjänt paus med ett avsnitt vampire diaries och senare åka till Rasmus för plugg! CYA


Kommentarer
Postat av: Raaasmus

Fin du är hjärtat!

2010-09-28 @ 19:33:44
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Vackra du!

2010-10-02 @ 15:58:49
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0