DANSA VAR DET JA!

Tjenare goingar! Har precis lyckats med ännu en skolfotografering, och ja frågan är hur bra det blev? Ska jag va ärlig är det inte riktigt min grej och jag har nog aldrig sett helt okej på't! Anyway så hänger jag med Rallemannen för tillfället och snart ansluter sig Matilda och till sist Jakke för att sedan ta en busstur ut till Ankarsrum och fixa vidare och hänga runt lite! Ska förhoppningsvis lyckas knäppa lite kort för kvällen och dessa lär väl dyka upp, hm.. imorgon? Jaja, hoppas ni där ute får en bra kväll, för jag ska se till att min blir jäkligt bra! CIAO

Kommentarer
Postat av: e m e l i n a

vilken gullig bild på er

2010-09-25 @ 15:55:03
URL: http://emelinaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur länge har ni varit tillsammans nu?

2010-09-26 @ 08:28:54
Postat av: Klara

svar anonym. vi var tillsammans i lite över ett år, hade ett break och nu har vi hängt ihop i snart två månader!

2010-09-26 @ 13:34:40
URL: http://klaralinneas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa jag hade märkt att du inte haft några bilder på honom och dig tilsammas på länge! Men ni ser så gulliga ut tillsammans! :)

2010-10-03 @ 08:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0