OERHÖRT INTRESSANT

Hey! Jete-inaktiv dag och jag är jete-trött. Dagen har varit slitsam, helgen har varit slitsam, ja för att nämna så har hela veckan varit slitsam; sena kvällar och stress från morgon till kväll! Så nu har jag, eller snarare mamma bestämt att nästa vecka ska bli lugn. Lär väl bli inlåst på mitt rum eller något liknande! Nejmen lugnt blir det nog men med lite stress från min sida.
Hur som helst hade jag världens trevligaste kväll igår hemma hos min bästa vän, Trissan. Med tanke på att Felice hade öppet hus för sina 20 (snart) fyllda år rullade det in mycket folk som vi underhöll oss en hel del med. Senare till kvällen anslöt sig Rasmus och ett par pojkar till oss och gjorde kvällen ännu bättre, och framåt midnatt åkte jag och mannen hem tillsammans! Idag har jag spenderat hela förmiddagen i stallet och utfört mina plikter åt US och nu tänkte jag för första gången på en vecka lägga min i min säng och kika på Toy Story 3, för ja, thats my cup of thé! NATTI PEOPLE

Kommentarer
Postat av: Lixy

Vad tycker du om att Sverigedemokraterna kommit in i riksdagen?

2010-09-20 @ 18:29:03
URL: http://valjrattparti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0