SJUK? FRISK? SJUK?

tröja lånad av lilsis, klänning H&M
Ciao darlings! Har haft en dag i mer eller mindre jämförelse med en berg-och-dalbana; vaknar och springer iväg till skolan med bästa humöret, vilket sjunker lägre och lägre mot slutet av sista lektionen, kommer hem och sover från halv tolv till fem då min mage inte riktigt samarbetade, men bestämde mig ändå att ta tag i mig själv och slänga mig på cykeln för ett häng tillsammans med sköna klassisar på Gusto, varifrån jag kommer alldeles precis. Hur som helst är veckan slut, liksom bara sådär? Men det betyder HELG, vilket jag sett fram emot alldeles för länge. GÖTT

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyckre outfiten var så go så drog mig en egen, hoppas det var ok? :)

2010-09-12 @ 17:55:43
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0