STREETSTYLE NEW YORK FASHION WEEK SS11

Galet vad nice det hade varit att nu springa runt på New Yorks gator och kolla SS11 - kollektioner dagarna i ända! Men nej istället får man nöja sig med bilder, och egentligen är det bästa, precis som jag visar ovan, streetstyle-bilderna. Genom dessa får man lätt bäst inspo för stunden!
Anyway så snurrar tankarna genom huvudet fortare än aldrig förr och precis nyss beställde jag 30 (?!) pizzor inför fredagens bravader! Samhällsfiesta står på schemat och jag har som många andra gånger ställt upp att dra ihop till fest, men denna gång för cirkus 200 kottar! Hur som helst är temat " sett på tv" och jag tror ärligt talat att min outfit lär bli wätt så bra! Jaja, nu ska jag iallafall ta mitt blytunga huvud och slänga mig sängen! SLEEEEPYHEAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0