å så var det söndag igen

har spenderat söndagen på altanen min med plugg i 20-gradig värme. den som kan nämna ett endaste litet pytteämne jag inte har plugg i, ger jag pris på 1000 spänn, just bara för att jag vet att det är en omöjlig uppgift. hur som helst, så bröt jag pluggtrenden för några timmar, hämtade upp kinafood och fortsatte hängandet på altanen. skön dag må jag säga! annars så kan jag väl nämna att jag har ÖSD imorgon, med översättning till svenska - frivilligt prov för att få språkdiplom i tyska. antagligen sitter ni där hemma och tänker " satans vad ambitiös ", men nej, är allt annat än förberedd. attans..

Kommentarer
Postat av: mcphilly

tkr jag läser plugg hela tiden.. jag har inte ens märkt att vi har mkt :O får ångest :(

2011-04-18 @ 17:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0