det här är värt att dö för

stockholm

idag tog jag mig upp 08.16 för ännu mer bilfärd. denna gång mot linköping med kimsan och bea på mission för US. någon timmes shopping och kinamat och vi landade på vägen åter igen. tror faktiskt att jag har åkt bil mer det här lovet än vad jag gått. superbra kan jag väl tycka med tanke på bekvämligheten, men kanske mindre bra med tanke på godiset-som-skulle-kunna-mättat-en-nation jag förtärt denna påsk. hur som helst, imorgon är det fredag, dagen före dagen vi kallar valborg. vi kände lite empati för fredagen, jag och mina guzz och snappade därför upp idén om kvalborg! ordet klingar fint i mina öron. well, hade gött tills vidare!

Kommentarer
Postat av: DAISY

Åh så grymt fina bilder! Såg ut som en underbar dag det där :)

2011-05-07 @ 11:14:16
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0