jag tror bestämt jag flyttar

ph. theselby

har hittat mitt drömboende på ett ungefär, skulle med andra ord inte alls ha något emot att flytta in i detta nu, speciellt inte med tanke på att lyan är inskriven i new york. fint skit! anyway, har avverkat skolan med bravur denna dag, trots att jag är sjuk både nu och då. Tror inte jag gissar helt fel att all stress spelar in en smula, med tanke på att huvudet gör sig påmind konstant. imorgon har jag åter igen prov, och som vanligt har jag fortfarande inte tagit tag i pluggandet. är så otroligt duktig på det där med att plugga. nästan stolt över mig själv. tja, kanske dags för det nu med andra ord!

Kommentarer
Postat av: bajsmoa

åh va fint det va! Men köket är ju pyttelitet, och sovrummet va fult. Och hur skaman nå upp högst upp till sakerna i köket? Ja jag har inget liv förtillfllet så därför roar jag mig med att kommentera bloggar. Skoja. va? okej häjdå

2011-04-14 @ 12:15:09
URL: http://baramoa.devote.se
Postat av: Ellen

Du är så gullig klara, det där är precis din stil. Ordning och reda, snyggt!

2011-04-25 @ 12:47:20
URL: http://ellenhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0