vad man gör när man ingenting gör

sunies linda farrow, jacka signerad alexander wang, skor & väska jil sander, tischa modekungen.se, armband isabel marant, shorts helmut lang
________________________________________________________________________________

vad skall man säga, jag har nog aldrig i mitt liv, förutom när mamma tvingade på mig kläder som 4-åring, varit en färgglad brud, men damn vad jag gillar det här! för att verka klyschig så är allt to die for, och det är lite i dessa banor jag tänker mig att dra stockholms stad igenom med min plånbok med endast tresiffrigt belopp. en svår uppgift att lyckas fynda kläder med det, japp. men hur som helst, det jag skulle komma fram till var att basic med en liten, liten färgexplosion vid sidan av är tummen upp, och för mig som inte är någon färgmissbukare är ju detta en ganska bra start. well, med ekonomiprov på morgondagens planering är det kanske dags att läsa igenom boken! hejs!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

2011-04-22 @ 13:16:09
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0