did you say too much? did you say enough?

provet kom och gick, och slutsatsen av det hela är att jag kanske kunde ha börjat plugga i tisdags. eller måndags, eller söndags. men om jag gissar rätt, sitter jag där inför nästa prov, dagen innan. saker som aldrig ändras. optimist. ja, det är nog det bästa ordet att förklara mig med. hur som helst har jag fortfarande plugg som räcker mig till axlarna känns det som och jag har fortfarande inte hämtat ut mitt pass, inte aktiverat mitt nya kontokort, inte lämnat ut mina CV.n och inte börjat med det där matteplugget. men anledningen till det sistnämnda finner vi ju så bra ovan! men som ni förstår, jag är lite stressad. men en vecka kvar av stress det klarar jag av, sen är det två veckors frihet som gäller. kan knappt bärga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0