grattis kära du!

härliga photooomoments, eller skulle du vilja påstå något annat julia?
precis som rubriken min lyder, så fyller min käre Julle 18 bastanta år dagen till ära! tårta i skolan blev till vardagslyx. men det är ju bara förfest till hela kalaset, som fortsätter så trevligt imorgon. och på tal om 18, så tog en annan kär vän körkort igår, fyfan vad grym. dock så påminner det hela mig om hur lång tid kvar det är tills jag får ta del av de kära krogrundorna och allt det där som hör till. 11 månader, hörde ni det? 11 MÅNADER. kult skulle man kunna påstå! speciellt att vinka av alla vänner som en och annan mamma när de andra vinglandes tar sig ner till sina premiärrundor! åter igen, kult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0