med gott om tid

som jag har nämnt många gånger förut, är jag sämst på att packa i alla kategorier. jag tar alltid med mig för mycket, glömmer hälften och börjar en dag innan. men...trumvirrvel...jag har redan börjat packa och är i princip klar, och då åker vi inte fören om fem dagar?! dagens cred går till mig! så stolt som jag är, har jag unnat mig en halvtimmes dusch och sitter nu och rullar tummarna medan jag väntar på en vän, som jag sedan ska ta med mig på trevligheter hos julia! så i min väntan tänkte jag unna er en låt, en bra sådan, halvgammal med åh så bra! HÄR har ni den.
men tja, med detta sagt och gjort, hoppas jag ni får en otroligt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0