stolt

sista lektionen, (för två hela veckor!!!!), spenderades på vår allas mats wredbergs ekonomilektion som i själva verket handlade mer om vårt otroligt flitiga mobilanvändande än om debet och kredit och allt sånt där. skönt för oss!
anayway, mina cv.n är utlämnade, engelskan inskickad och likaså med svenskan och tyskan, matteprov check! ekonomiprovet klart, nödvändiga inköp check! och så till sist, min packning; det går faktiskt nästan att stänga väskan, vilket faktiskt är ovanligt för att va jag! nu kan jag ju bara hoppas på att allt jag behöver ligger där i och inte en massa annat strunt. förbaskat stolt, om inte annat! men resfebern har börjat ta vid och precis som trissan skrev i ett sms förut, så är jag nervös. men om cirkus 6 timmar tar vi vårt pick och pack och flyr för två veckor. äntligen är det enda jag kan säga. så take it easy-peasy här hemma och ha det kul i snön! pöss

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hare super i värmen Klara :)

2011-02-10 @ 17:16:48
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Ha det så bra Klaris!

2011-02-10 @ 17:49:09
URL: http://amandasofies.devote.se
Postat av: Ellen

Ha det så bra nu tjejer, och fan tar er om ni inte överlever! Äsch klart ni gör! Stek lite åt mig vännen, kommer sakna er. Puss puss

2011-02-10 @ 19:32:40
URL: http://erikssonellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

kom hem!!! :(

2011-02-11 @ 14:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0