underbara älskade



skulle nog lite löst tippa på att detta är den finaste klänningen tillverkad just nu. acne gör det så lätt för sig, och de gör de helt rätt i. 1500 riksdaler skulle detta gå på, men de 1500 riksdalerna som ska med mig på resa. men med tanke på vilken arbetskvinna jag är, så kanske, kanske jag till och med har råd med detta efter resans slut, och det skulle ju vara kul för mig!

hur som helst, det faktum att vi lämnar sverige om inte mindre än fyra dagar gör mig sådär pirrig i magen. men inte på ett bra sätt. frågan är om jag under denna långa tid sedan jag senast for i ett flygplan, har gått och blivit med flygrädsla? kanske är det så, med tanke på hur mycket jag funderar på vilka odds det finns att flygplanet kommer krascha. dåliga tanke. och när jag ändå är igång, kan jag späda på med att jag fortfarande behöver badkuddar för att hålla mig ovanför plugghögen. det glädjer mig inte till så stor del! men för att se något postivt i det hela så kom min andra halva till min fulländade bikini hem idag och satt, ja, perfekt och det är ju faktiskt bara fyra dagar kvar tills jag äntrar ny mark. om vi inte kraschar vill säga!

Kommentarer
Postat av: moaaaa

en sån där kan ja ju föfan sy i sömnen! ser ut som en gradin??

2011-02-08 @ 11:36:41
URL: http://baramoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0