updates from thai-land

tjene alla goa och glada! maten har precis slunkit ner och klockan visar 22.30 har pa koh lipe. har ar livet precis som det ska med 45 grader i solen och 32 i vattnet, stranden ar precis sadar vit som pa vykort och molnen kryper knappt fram. det slinker ner lemonshakes mest hela tiden och da och da en corona eller breezer. kort och gott kan jag val pasta att jag lever livet!

hur som helst, sa styr vi kosan mot langkawi ater igen pa fredag, men tills dess ska vi fylla dagarna med snorkling, massage, god mat och shona thailanningar! hoppas ni trivs i kylan hemma, poss!


Kommentarer
Postat av: Julia

Har frågestund på bloggen nu! :)) Du har chansen att fråga mig precis vad som helst och jag lovar att svara så ärligt jag kan!



Klicka på länken nedan för att komma direkt till inlägget.



http://juliabacklund.blogg.se/2011/february/fragestund.html#comment

2011-02-24 @ 20:33:02
URL: http://juliabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0