i'm home

jag har varit i thailand. jag har varit i malaysia. rebak island, koh lipe, langkawi. jag har träffat på transvestiter. jag har träffat söta thaibarn. jag har haft en söt poolskötare vid namn shamzi. jag har åkt longtail. jag har åkt speedboat. jag har solat på vita stränder. jag har solat på poolkanten. jag har badat i turkost vatten. jag har badat i mindre turkost vatten. jag har badat i fyra olika poolar. jag har varit med om regn. jag har sett nemofiskar. jag har sett miljoner sjöborrar. jag har bränt mig. jag har flagnat. jag har sett apor. jag har sett kor på vägen. jag har åkt vattenskoter. jag har åkt paragliding. jag har sett farliga maneter. jag har använt keps hela resan. jag har ätit oreo's. jag har käkat glass. jag har spelat biljard. jag har haft kortspel som kvällsunderhållning. jag har druckit corona. jag har upplevt 45 graders värme. jag har varit magsjuk. jag har haft feber. jag har groggat på malibu. jag har dansat till hollaback girl i ett varuhus. jag har spelat volleyboll. jag har cyklat. jag har ätit mat godare än något annat. jag har ätit mat äckligare än något annat. jag har druckit banana colada. jag har fått femstjärning service. jag har läst marylin mansons självbiografi. jag har ätit frukostbuffé varje dag. jag har varit på snorkeltur. jag har blivit brun.   jag har försökt slå rekord i fruit ninja. jag har misslyckats. jag har fyndat på marknaderna. jag har lyckligtsvis inte sett någon orm. vi har tillsammans handlat femton par converse. jag har kollat på true blood. jag har åkt minigolfbil till mitt hotellrum. jag har låst ut mig från mitt hotellrum. jag har delat säng med min syster. jag har bott på väldigt fina hotell. jag har bott på mindre fina hotell. jag har druckit världens godaste limejuice.jag har skrattat. jag har asgarvat. jag har haft ett supersällskap. jag har helt enketl haft det hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0