LET THE RAIN WASH THE PAIN AWAY

lelove

Har precis vinkat av mina fina vänner - Julia och Josefine. Har haft ett saknat häng, även om det saknades en bit i vårt fyrabitarspussel. Chokladfondue fixade kvällen tillsammans med sånt där allmänt snack som finns att ta igen och skratt åt bortglömda bilder. Sånt gör mig glad. Imorgon ska jag vinka av Gabbi för ett halvår, ja hörde ni? Ett halvår?! Alldeles för lång tid, men åh vad fint hon kommer ha det! Och med det sagt, kanske det borde vara dags för mig att sova, som varit vaken sen fem imorse!

Kommentarer
Postat av: emilia

tror inte jag skulle våga det.. man har ju liksom inget att hålla sig fast vid eller bromsa med :/

2011-01-03 @ 23:54:13
URL: http://lbej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0