NÅGOT ÅT "MOST WANTED"-HÅLLET


alexander wang brenda shoulder bag

Godkväll, har dagen till ära legat i sängen mest hela tiden, tills jag helt plötsligt kände att den där dagliga duschen behövdes, därefter satt mat, precis som vanligt, väldigt bra i magen. Tanken är nu att ta mig själv i kragen, fixa till sminket och ta mig till jobbet. Tungt, jag vet, men extra klirr i kassan känns oroligt bra för en slösare som mig själv! Senare blir det förmodligen ett häng av något slag trött som jag är, men sova kan man göra när skolan börjar!

Väskan ovan får mig att fundera på att råna en bank, eller ja, åtminstone så får den mig att se fram emot att leta plagiat efter plagiat nere i Malaysia. Väskor, ja det är ju sådana där nödvändiga ting. Men tänk att svassa omkring i just denna wang, önskar nu att jag hade en lite större förmögenhet tillgänglig. xxx


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

Ledigheten över! :o dör bloggarna då? :) eller lika mycket aktivitet ändå?

2011-01-10 @ 01:30:46
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

aaa fyfan va glad jag är :D ÄNTLIGEN! borde mysa någon dag klara! Puss

2011-01-10 @ 16:10:39
URL: http://nathaliepetersson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Aah, jag kommer ihåg när du hade fotograferat med moa och du satt vid någon cementgrej med dom där svarta kilklackarna, älskade ditt hår då. Fast du kommer säkert vilja ha rött när du väl är blond?.. eller :)

Det var jättebra, var dock sjuk hela tiden typ

2011-01-10 @ 16:13:33
URL: http://tillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0